Waar is mijn bestelling?

Je kan de status van je bestelling opvragen, afhankelijk van de door jou gekozen verzendoptie.

Paco chauffeurs en ophalen van je bestelling

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via de chat, email naar 
info@pacoverpakkingen.nl, of bel naar +31(0)20-624 03 47.

DHL

Heb je een mailtje van ons gehad met bericht dat je bestelling is verzonden met DHL? Dan kan je in diezelfde mail een track-en-trance code vinden waar je je bestelling mee kan volgen. Heb je hier vragen over, neem dan contact op met DHL via 0900-2222120 of het contactformulier van DHL. 

  • Is je bestelling bij ons retour bezorgd omdat je niet thuis was of omdat er per ongeluk een verkeerd adres is opgegeven en wil je deze nogmaals ontvangen? Dat is geen probleem. Je kan opnieuw een bestelling plaatsen en wij crediteren zo snel mogelijk de retourzending. Laat dit even aan ons weten door te reageren op de orderbevestiging. De eventuele extra verzendkosten zijn voor eigen rekening. Bekijk de verzendkosten op 'Wat zijn de verzendkosten?'.
  • Wij werken met de zakelijke koeriersdienst van DHL. Het pakket dient altijd afgetekend te worden. Wij verzenden niet met brievenbuspost of naar een pakketpunt.
  • Is je bestelling verzonden met DHL en heb je je pakket gemist? Dan kan het voorkomen dat je bestelling naar een zakelijke terminal wordt gezonden, waar deze opgehaald kan worden. Er zijn 14 zakelijke DHL terminals in Nederland, en 5 zakelijke DHL terminals in België.